A játék módszerének alkalmazása a tanítás során
22 évig tanítottam általános iskolában, s ezalatt bőven volt lehetőségem a módszerek széles választékát alkalmazni, kipróbálni. Valószínűleg minden pedagógusnak vannak olyan módszerei a tarsolyában, amelyekkel érzése szerint a leghatékonyabban, a legnagyobb kedvvel tud dolgozni. Elgondolkodtam, hogy...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 1-2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42486 |
Tartalmi kivonat: | 22 évig tanítottam általános iskolában, s ezalatt bőven volt lehetőségem a módszerek széles választékát alkalmazni, kipróbálni. Valószínűleg minden pedagógusnak vannak olyan módszerei a tarsolyában, amelyekkel érzése szerint a leghatékonyabban, a legnagyobb kedvvel tud dolgozni. Elgondolkodtam, hogy melyik állt a legközelebb hozzám. Nehéz volt döntenem, de végül a játékra esett a választásom. A gyerekek nagyon szeretik, ráadásul eredményesen alkalmazható. Szinte nem múlt el úgy tanítási nap, hogy ne használtam volna fel valamilyen tantárgy keretében, például az általam legjobban kedvelt matematikaórákon. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 44-55 |
ISSN: | 1215-5233 |