Az élethosszig tartó tanulás kihívásai középpontban a tanuló szervezet /

Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra,...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kraiciné Szokoly Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42477
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra, amelyben a felnőttek gyerekeiktől is tanulnak …” (Nyíri, 2009)
Terjedelem/Fizikai jellemzők:131-143
ISSN:1215-5233