Bevezetés a mentorálás kutatásába
Egyre gyakrabban találkozhatunk a személyes segítésre utaló mentorálás kifejezéssel, ugyanakkor ritkán kerül szóba e tevékenység hatásmechanizmusa, hatékonysága, illetve a hatékonyság megítélésének kritériumai. Írásunkban e hiányosság mérséklésére törekszünk, hátrányos helyzetű gyermekeket célzó pro...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42442 |
Tartalmi kivonat: | Egyre gyakrabban találkozhatunk a személyes segítésre utaló mentorálás kifejezéssel, ugyanakkor ritkán kerül szóba e tevékenység hatásmechanizmusa, hatékonysága, illetve a hatékonyság megítélésének kritériumai. Írásunkban e hiányosság mérséklésére törekszünk, hátrányos helyzetű gyermekeket célzó programok tapasztalatait, lehetőségeit szem előtt tartva. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 40-54 |
ISSN: | 1215-5233 |