Természettudományos nevelés ma megújult pedagógia Európa jövőjéért : vezetői összefoglaló /

Az utóbbi években több tanulmány rámutatott, hogy aggasztóan visszaesett a fiatalság érdeklődése a kulcsfontosságú természettudományok (2) és a matematika iránt. Annak ellenére, hogy számos projekt és kezdeményezés van folyamatban a trend megfordítására, egyelőre csak a fejlődés visszafogott jelei m...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Rocard Michel
Csermely Peter
Jorde Doris
Lenzen Dieter
Walberg-Henriksson Harriet
Hemmo Valerie
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42370
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az utóbbi években több tanulmány rámutatott, hogy aggasztóan visszaesett a fiatalság érdeklődése a kulcsfontosságú természettudományok (2) és a matematika iránt. Annak ellenére, hogy számos projekt és kezdeményezés van folyamatban a trend megfordítására, egyelőre csak a fejlődés visszafogott jelei mutatkoznak. Ha nem kerül sor hatékonyabb fellépésre, Európa hosszú távú kapacitásai az innováció, valamint az innovációhoz szükséges kutatások terén hanyatlani fognak. Ezen felül a népesség egészét nézve, egy olyan társadalomban, amely egyre nagyobb mértékben támaszkodik a tudás felhasználására, a mindennapi élethez szükséges készségek megszerzését is egyre nagyobb veszélyben látjuk.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:13-30
ISSN:1215-5233