A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről a fizika- és a kémiatanítás eredményessége /

Jelen írásban két reprezentatívnak minősíthető 2009-es adatgyűjtés eredményeiről számolok be. Vizsgálatainkban a műszaki felsőoktatásba beérkező hallgatók felkészültségének felmérését végeztük el fizika és kémia tantárgyakból több felsőoktatási intézmény bevonásával. Szándékunk az volt, hogy az okta...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Radnóti Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42369
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Jelen írásban két reprezentatívnak minősíthető 2009-es adatgyűjtés eredményeiről számolok be. Vizsgálatainkban a műszaki felsőoktatásba beérkező hallgatók felkészültségének felmérését végeztük el fizika és kémia tantárgyakból több felsőoktatási intézmény bevonásával. Szándékunk az volt, hogy az oktatási kormányzat figyelmét felhívjuk a közoktatásban lezajlott negatív jelenségek kezelésének elodázhatatlanságára, melyre egy széleskörű vizsgálat eredményei alkalmasak lehetnek, hiszen a deklarált célok között szerepel a műszaki-természettudományos végzettségű szakemberek képzésének kiemelt támogatása.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:71-78
ISSN:1215-5233