The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education

A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hegelsberger Judit
Boreczky Ágnes
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42307
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot, hogy vezető amerikai szakértők alkotásai ritkán jelennek meg brit tankönyvekben és fordítva.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:129-133
ISSN:1215-5233