A történelem didaktikája

A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bényi Klaudia
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 9
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42278
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol a történelemdidaktika terén szegényesebb a helyzet –, a leglényegesebb átfogó munka a Julius Alberty (1992) könyve, ennek újabb kiadása híján pedig Viliam Kratochvíl (2004, 2008, 2009) könyvei és tanulmányai.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:122-124
ISSN:1215-5233