A társadalmi tőke és az iskola
Pusztai Gabriella A társadalmi tőke és az iskola címet viselő új könyve a nevelésszociológiában rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkező fogalomnak, a társadalmi tőkének az iskolai környezetben betöltött szerepével foglalkozik. Ennek aktualitását biztosítja az a tény, hogy az Európai Unió tulajdon...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42272 |
Tartalmi kivonat: | Pusztai Gabriella A társadalmi tőke és az iskola címet viselő új könyve a nevelésszociológiában rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkező fogalomnak, a társadalmi tőkének az iskolai környezetben betöltött szerepével foglalkozik. Ennek aktualitását biztosítja az a tény, hogy az Európai Unió tulajdonképpen a társadalmi tőkén alapuló demokratikus rendre épül, ahol a jól működő, pozitív értékszemlélettel rendelkező, a közösségi történésekért és az egyéni sorsokért egyaránt felelősséget vállaló, erős civil szféra a társadalom mozgatórugója, s az iskola kitüntetett helyet foglal el a társadalmi normák interiorizálásában. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 145-146 |
ISSN: | 1215-5233 |