A tanárképzés megoldásra váró kérdései

Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zsolnai Józsefné Mátyási Mária
Format: Article
Published: 2011
Series:Iskolakultúra 21 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254
Description
Summary:Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás. Elszaporodtak a pedeutológiai kutatások, ezzel párhuzamosan a tanárképzés úgyszintén az érdeklődés középpontjába került.
Physical Description:23-28
ISSN:1215-5233