A tanárképzés megoldásra váró kérdései
Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2011
|
Series: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254 |
Summary: | Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás. Elszaporodtak a pedeutológiai kutatások, ezzel párhuzamosan a tanárképzés úgyszintén az érdeklődés középpontjába került. |
---|---|
Physical Description: | 23-28 |
ISSN: | 1215-5233 |