Az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás a dokumentumok tükrében
A tanulmányomban egy vidéki, német két tanítási nyelvű iskola alsó tagozatán oktatott német nyelv és német nyelvű szaktárgyak tanterveinek és tanmeneteinek elemzésén alapuló eredményeket foglalom össze. A dolgozat egy nagyobb kutatás része, amelynek célja az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 10-11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42228 |
Tartalmi kivonat: | A tanulmányomban egy vidéki, német két tanítási nyelvű iskola alsó tagozatán oktatott német nyelv és német nyelvű szaktárgyak tanterveinek és tanmeneteinek elemzésén alapuló eredményeket foglalom össze. A dolgozat egy nagyobb kutatás része, amelynek célja az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás elemzése és értékelése, vagyis hogyan jellemezhető ez a képzési forma, milyen pedagógiai alapelvek és nyelvelsajátítási elvek húzódnak meg mögötte és ez hogyan valósul meg az osztályteremben egy konkrét általános iskolában. A két tanítási nyelvű alsó tagozatos oktatás empirikus vizsgálata szükséges annak érdekében, hogy képet alkothassunk a képzés minőségéről, jelen helyzetéről. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 163-174 |
ISSN: | 1215-5233 |