Létezik-e dunai-identitás a divat terén?

Reklámokkal túlzsúfolt hétköznapjainkban szinte lehetetlen kimaradni a divat és a márkák világából. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy vajon van-e összefüggés az egyén valamely személyiségfaktora (életévek, nemzetiségi hovatartozás, élethely stb.) és az eszményi dolgokhoz, személyekhez vagy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Tivadar
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 2-3
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42170
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Reklámokkal túlzsúfolt hétköznapjainkban szinte lehetetlen kimaradni a divat és a márkák világából. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy vajon van-e összefüggés az egyén valamely személyiségfaktora (életévek, nemzetiségi hovatartozás, élethely stb.) és az eszményi dolgokhoz, személyekhez vagy a divathoz való viszonyulása között.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:92-104
ISSN:1215-5233