A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE) /

Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléss...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Pető Ildikó
Ceglédi Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42098
LEADER 01324nab a2200193 i 4500
001 misc42098
005 20191106140532.0
008 180706s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Pető Ildikó 
245 1 2 |a A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE) /  |c  Pető Ildikó 
260 |c 2012 
300 |a 66-82 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 22 No. 11 
520 3 |a Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be. 
700 0 1 |a Ceglédi Tímea  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42098/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-11_066-082.pdf  |z Dokumentum-elérés