A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE) /
Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléss...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42098 |
LEADER | 01324nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42098 | ||
005 | 20191106140532.0 | ||
008 | 180706s2012 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Pető Ildikó | |
245 | 1 | 2 | |a A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve |h [elektronikus dokumentum] : |b a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE) / |c Pető Ildikó |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 66-82 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 22 No. 11 | |
520 | 3 | |a Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be. | |
700 | 0 | 1 | |a Ceglédi Tímea |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42098/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-11_066-082.pdf |z Dokumentum-elérés |