A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE) /

Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléss...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Pető Ildikó
Ceglédi Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42098
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:66-82
ISSN:1215-5233