Melyik a kedvenc tantárgyad? tantárgyi attitűdök vizsgálata a nyíltvégű írásbeli kikérdezés módszerével /

A Csapó (2000) által leírt tendencia a pedagógiai kutatás és a pedagógiai értékelés hangsúlyainak eltolódásáról az affektív személyiségszféra jellemzői irányába napjainkban is érvényes. A vezető neveléstudományi szaklapokban bemutatott empirikus vizsgálatok gyakori témája a kognitív és affektív jell...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csíkos Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42025
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Csapó (2000) által leírt tendencia a pedagógiai kutatás és a pedagógiai értékelés hangsúlyainak eltolódásáról az affektív személyiségszféra jellemzői irányába napjainkban is érvényes. A vezető neveléstudományi szaklapokban bemutatott empirikus vizsgálatok gyakori témája a kognitív és affektív jellemzők összefüggésrendszerének kvantitatív és kvalitatív elemzése. Ezek a vizsgálatok az érzelmek, a motívumok és meggyőződések szerepének feltárására irányulnak: az iskolai teljesítmény alakulása szempontjából.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-13
ISSN:1215-5233