Interdiszciplináris művészetpedagógia intenzív tanulási helyzetek megváltozott oktatási környezetben (Erasmus IP 2009−2013) /
Átkeretezett oktatási környezet, átkeretezett tanulói és tanári szerepek. A finn felsőoktatás finomhangolása: ’not for them – with them’. A tanár/oktató (’teacher’) mint ’coach’ és a tanuló/hallgató (’student’) mint a saját tanulásáért felelős, részt vevő alkotótárs (’participant’). A művészetek kre...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Novák Géza Máté Deszpot Gabriella Marjai Kamilla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41973 |
Hasonló tételek
-
A művészetpedagógia filozófiája
Szerző: Szilvássy Orsolya
Megjelent: (1999) -
Pedagógia, művészetpedagógia, múzeumpedagógia
Szerző: Foghtűy Krisztina
Megjelent: (1993) -
Huszonöt év művészetpedagógia
Megjelent: (1964) -
Új utakon a művészetpedagógia tanulmánykötet : [a 2017. évi konferencián elhangzott előadások anyaga]
Megjelent: (2018) -
Interdiszciplináris gondolkodást
Szerző: Marosi János
Megjelent: (1985)