Interdiszciplináris művészetpedagógia intenzív tanulási helyzetek megváltozott oktatási környezetben (Erasmus IP 2009−2013) /
Átkeretezett oktatási környezet, átkeretezett tanulói és tanári szerepek. A finn felsőoktatás finomhangolása: ’not for them – with them’. A tanár/oktató (’teacher’) mint ’coach’ és a tanuló/hallgató (’student’) mint a saját tanulásáért felelős, részt vevő alkotótárs (’participant’). A művészetek kre...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Iskolakultúra
23 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41973 |
Tartalmi kivonat: | Átkeretezett oktatási környezet, átkeretezett tanulói és tanári szerepek. A finn felsőoktatás finomhangolása: ’not for them – with them’. A tanár/oktató (’teacher’) mint ’coach’ és a tanuló/hallgató (’student’) mint a saját tanulásáért felelős, részt vevő alkotótárs (’participant’). A művészetek kreatív módszertanának pedagógiai és terápiás szerepe a fiatalok társadalmi szerepvállalásában és a segítő munkában. A digitális felületek, online tanulási tartalmak összehangolása a kollaboráción alapuló és minden pillanatában kooperatív tanulással a soknyelvű és multikulturális környezetben. Így lehetne címszavazni azt a participatív és sajátélmény-központú tanulási folyamatot, melyet hat ország nyolc egyetemének polgárai valósítottak meg egy Erasmus Intenzív Program keretében 2009–2013 között. Az EU LLP alprogramja keretében 2008-tól intenzív tananyag-fejlesztési programba kapcsolódott be Karunk, az ELTE BGGYK az Általános Gyógypedagógiai Tanszék oktatói révén. A nemzetközi projekt koordinátori szerepét a finn TAMK University vállalta, Ulla-Maija Koivula vezetésével. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 114-129 |
ISSN: | 1215-5233 |