A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás

A nemzetközi és a hazai szövegértéssel kapcsolatos vizsgálatok eredményei alapján a tanulók olvasási teljesítménye fokozatosan romlik. Mi állhat ennek hátterében? Hogyan lehetne javítani a kialakult helyzeten? Mit kellene elsajátítani/megtanítani a tanulóknak annak érdekében, hogy boldoguljanak a mi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41881
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A nemzetközi és a hazai szövegértéssel kapcsolatos vizsgálatok eredményei alapján a tanulók olvasási teljesítménye fokozatosan romlik. Mi állhat ennek hátterében? Hogyan lehetne javítani a kialakult helyzeten? Mit kellene elsajátítani/megtanítani a tanulóknak annak érdekében, hogy boldoguljanak a mindennapi szövegekkel, és későbbiekben se okozzon gondot az olvasás (például munkahelyen)?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:123-125
ISSN:1215-5233