A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében
A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvk...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Debreczeni Dániel Géza Rausch Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41725 |
Hasonló tételek
-
Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása
Szerző: Csaplárné Molnár Zsuzsanna
Megjelent: (2005) -
Egy őstörténész magyar tudása
Szerző: Gulyás József
Megjelent: (1943) -
A magasabb tudásszint érdekében
Szerző: Süli József
Megjelent: (1977) -
Tudásszint mérés szakközépiskolában kémiából
Szerző: Kiricsi Imréné Baumann Zita
Megjelent: (2001) -
5. és 9. évfolyamos tanulók aritmetikával kapcsolatos tudása
Szerző: Török Bíborka
Megjelent: (2011)