A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében

A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvk...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Debreczeni Dániel Géza
Rausch Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41725
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvkiadó gondozásában megjelent szintetizáló mű tizenkét kutatási terület elméleti hátterét, mérés-értékelési adatait és pedagógiai relevanciáját mutatja be. Kitér – többek között – az olvasás-, a matematika- és a természettudományi vizsgálatok eredményeire, számszerűsítve a magyar tanulók tudásának változását és főbb jellemzőit.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:125-129
ISSN:1215-5233