A régmúlt vonzásában – egy új neveléstörténeti könyvről
Nem a piaci viszonyok és az eladhatóság ösztönzi azokat a szerzőket, akik a folytonosan változó pedagógusképzés viszonyai között arra vállalkoznak, hogy neveléstörténeti monográfiát írjanak. A szerzők bátorsága majdhogynem vakmerőség – Arisztotelészre gondolva –, hiszen ráadásul még antik és középko...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41712 |
Tartalmi kivonat: | Nem a piaci viszonyok és az eladhatóság ösztönzi azokat a szerzőket, akik a folytonosan változó pedagógusképzés viszonyai között arra vállalkoznak, hogy neveléstörténeti monográfiát írjanak. A szerzők bátorsága majdhogynem vakmerőség – Arisztotelészre gondolva –, hiszen ráadásul még antik és középkori témával foglalkoznak. Mindez egyáltalán nem meglepő, ha a szerzőpáros történelem–latin szakos előéletére gondolunk. A monográfia megírására, bizonyára, ösztönző hatású lehetett az intézményi hátteret jelentő Pázmány Péter Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának azon törekvése is, hogy Gloviczki Zoltán és Zsinka László hatékony együttműködése által a hallgatók számára a legújabb kutatási eredményeket is feldolgozó kötet szülessen. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 217-219 |
ISSN: | 1215-5233 |