Abdukció az osztálytermi interakcióban

A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések ered...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gyeszli Edit
Sántha Kálmán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 12
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/iskkult.2015.12.19
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41639
LEADER 01242nab a2200205 i 4500
001 misc41639
005 20191106140435.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a https://dx.doi.org/10.17543/iskkult.2015.12.19  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gyeszli Edit 
245 1 0 |a Abdukció az osztálytermi interakcióban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gyeszli Edit 
260 |c 2015 
300 |a 19-27 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 12 
520 3 |a A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések eredményei tükrözik az abdukció tanári kommunikációban való megjelenését. Az eredmények értelmezése során kitérünk az abduktív következtetés helyességére vagy helytelen voltára, utóbbi esetben magyarázatokat keresünk a lehetséges okokra. 
700 0 1 |a Sántha Kálmán  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41639/1/02.pdf  |z Dokumentum-elérés