Abdukció az osztálytermi interakcióban
A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések ered...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 12 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/iskkult.2015.12.19 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41639 |
LEADER | 01242nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41639 | ||
005 | 20191106140435.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a https://dx.doi.org/10.17543/iskkult.2015.12.19 |2 doi | |
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Gyeszli Edit | |
245 | 1 | 0 | |a Abdukció az osztálytermi interakcióban |h [elektronikus dokumentum] / |c Gyeszli Edit |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 19-27 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 12 | |
520 | 3 | |a A tanulmány kötetlen megfigyelésekre alapozva feltárja az abdukció osztálytermi interakcióban, tanári kommunikációban való megjelenését. A megfigyelések egy általános iskola 7. osztályában történtek, az elemzések alapját egy pedagógus földrajz, rajz és testnevelés órái képezték. A megfigyelések eredményei tükrözik az abdukció tanári kommunikációban való megjelenését. Az eredmények értelmezése során kitérünk az abduktív következtetés helyességére vagy helytelen voltára, utóbbi esetben magyarázatokat keresünk a lehetséges okokra. | |
700 | 0 | 1 | |a Sántha Kálmán |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41639/1/02.pdf |z Dokumentum-elérés |