3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma

Az iskolai munkában a csoportos feladatok a legtöbb esetben az aktuális tananyaghoz kapcsolódnak és ezáltal motivációt jelentenek a részvételhez. A legjobb módszer az, ha az osztályt alkotó személyek maguk választhatják meg, hogy kivel szeretnének dolgozni, mert ez már önmagában jó légkört és eredmé...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dóra László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 1
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.1.35
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41634
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az iskolai munkában a csoportos feladatok a legtöbb esetben az aktuális tananyaghoz kapcsolódnak és ezáltal motivációt jelentenek a részvételhez. A legjobb módszer az, ha az osztályt alkotó személyek maguk választhatják meg, hogy kivel szeretnének dolgozni, mert ez már önmagában jó légkört és eredményességet jelez előre. A tagok száma meghatározza azt is, hogyan működnek közre a sikeres megoldás érdekében, vagy milyen hatékonysággal dolgoznak. A megfelelő csoportkohéziót összefoglalóan szokták jellemezni a csoporton belüli kommunikációval és annak mennyiségével is. Végső soron ez utóbbi kizárólag a csoport létszámának függvénye.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:35-50
ISSN:1215-5233