Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról

A tanulmány a Közép-magyarországi régióban, állami fenntartású általános- vagy középiskolában dolgozó pedagógusok (n=315) körében lefolytatott attitűdvizsgálatot mutat be. Célja annak a kérdésnek az alapos körüljárása volt, hogy a pedagógusok mennyire befogadóak a SNI tanulókkal szemben, hogyan visz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Diána
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 4
mtmt:http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2016/04/02.pdf
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41560
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmány a Közép-magyarországi régióban, állami fenntartású általános- vagy középiskolában dolgozó pedagógusok (n=315) körében lefolytatott attitűdvizsgálatot mutat be. Célja annak a kérdésnek az alapos körüljárása volt, hogy a pedagógusok mennyire befogadóak a SNI tanulókkal szemben, hogyan viszonyulnak hozzájuk, mennyire szolidárisak velük, illetve milyenek az integrációról alkotott elképzeléseik. A vizsgálat eredményeképp a pedagógusok negatív attitűdjét befolyásoló tényezők összehasonlítására került sor demográfiai, objektív és szubjektív háttérváltozókkal.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:21-36
ISSN:1215-5233