Látássérült tanulók inkluzív testnevelés oktatását nehezítő tényezők és oktatásmódszertani sajátosságok
Magyarországon a fogyatékos tanulók részvétele a sportban még a 21. században sem kap kellő figyelmet, noha a jelenleg hatályos oktatási törvény előírja, hogy részvételüket a többségi oktatásban maradéktalanul biztosítani kell. A testnevelő tanárok és edzők többsége nem rendelkezik az inkluzív testn...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gombás Judit Tóthné Kälbli Katalin |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41545 |
Hasonló tételek
-
Látássérült tanuló inkluzív oktatásának lehetőségei, gyakorlata az általános iskolákban
Szerző: Horvát Leontina
Megjelent: (2021) -
Az inkluzív oktatás megjelenése testnevelés órán
Szerző: Vlocskó Noémi
Megjelent: (2016) -
Tanári attitűdök az inkluzív testnevelés-oktatásban szociálpszichológiai nézőpont : [absztrakt] /
Szerző: Anti Zsuzsanna
Megjelent: (2022) -
A testnevelés, a látássérült gyermek testsémájának és mozgásának szolgálatában
Szerző: Bellér Zoltán
Megjelent: (2021) -
Korszerűsítik a kémia oktatását
Megjelent: (1976)