Fejlesztési lehetőségek a fogyatékossággal élő hallgatók segítésében

A hazai felsőoktatási intézmények a fogyatékossággal élő hallgatókat ma már meglehetősen jól támogatott környezetben segítik. Jogszabályok, s bennük költségvetési támogatások, tájékoztatók, intézményekre előírt külön segítő szolgálat (koordinátorok) egyaránt támogatják a fogyatékossággal élő hallgat...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Demjén Zita
Szabó Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 5
mtmt:http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.25
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41501
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A hazai felsőoktatási intézmények a fogyatékossággal élő hallgatókat ma már meglehetősen jól támogatott környezetben segítik. Jogszabályok, s bennük költségvetési támogatások, tájékoztatók, intézményekre előírt külön segítő szolgálat (koordinátorok) egyaránt támogatják a fogyatékossággal élő hallgatók beilleszkedését, tanulmányaik sikerességét. Az alábbi cikk – egyetemi felmérés kapcsán – azzal foglalkozik, hogy mik lehetnek a fejlesztés irányai, mit lehet(ne) tenni még.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:25-35
ISSN:1215-5233