Népiskolai tanítóság a 19. századi neveléstörténeti tankönyvek tükrében
Magyarországon a 19. század második felét – pedagógiatörténeti szempontból – a pedagógia tudománnyá válása, az egyre szélesebb körben kiépülő közoktatási rendszer, a pedagógusképzés fejlődése, szélesedése, a szakmai professzionalizció, illetve a mindezekből következő változások jellemezték....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41241 |
Tartalmi kivonat: | Magyarországon a 19. század második felét – pedagógiatörténeti szempontból – a pedagógia tudománnyá válása, az egyre szélesebb körben kiépülő közoktatási rendszer, a pedagógusképzés fejlődése, szélesedése, a szakmai professzionalizció, illetve a mindezekből következő változások jellemezték. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 41-48 |
ISSN: | 1215-5233 |