Népiskolai tanítóság a 19. századi neveléstörténeti tankönyvek tükrében

Magyarországon a 19. század második felét – pedagógiatörténeti szempontból – a pedagógia tudománnyá válása, az egyre szélesebb körben kiépülő közoktatási rendszer, a pedagógusképzés fejlődése, szélesedése, a szakmai professzionalizció, illetve a mindezekből következő változások jellemezték....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nóbik Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41241
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Magyarországon a 19. század második felét – pedagógiatörténeti szempontból – a pedagógia tudománnyá válása, az egyre szélesebb körben kiépülő közoktatási rendszer, a pedagógusképzés fejlődése, szélesedése, a szakmai professzionalizció, illetve a mindezekből következő változások jellemezték.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:41-48
ISSN:1215-5233