A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága

Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől e...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Munkácsy Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41228
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:85-92
ISSN:1215-5233