Kereszttantervek, kompetenciák és a biológia tanítása

A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Franyó István
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41158
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi élethez szükséges kompetenciák kialakításában is.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:17-25
ISSN:1215-5233