Személyes pedagógiatörténet

Iskoláról, pedagógiáról lényegében kétféleképpen szokás írni: vagy a pedagógia szaktudományának elvont nyelvén vagy a személyes visszaemlékezések és vallomások szubjektív hangján. Az előbbi esetén gyakran feltesszük a kérdést: no de mi köze van mindennek az iskolák valós hétköznapjaihoz? Az utóbbi e...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fenyő D. György
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41157
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Iskoláról, pedagógiáról lényegében kétféleképpen szokás írni: vagy a pedagógia szaktudományának elvont nyelvén vagy a személyes visszaemlékezések és vallomások szubjektív hangján. Az előbbi esetén gyakran feltesszük a kérdést: no de mi köze van mindennek az iskolák valós hétköznapjaihoz? Az utóbbi esetén más hiányérzet marad gyakran az olvasóban: igen, ezek mind érdekes emlékek, de van-e egyáltalán általánosítható tanulságuk a személyes történeteknek? ,A magyartanítás mestersége’ című beszélgetéskötet e szakadék áthidalására tesz erőfeszítést.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:140-142
ISSN:1215-5233