Általános iskolai német nyelvi minta- és kerettantervek komparatív elemzése

A Nemzeti alaptantervek kiadása után (1) milyen minta- és kerettantervek álltak a nyelvpedagógusok rendelkezésére a helyi tanterveik elkészítéséhez (2), a minta curriculumok mennyire járultak hozzá az új nyelvtanítási paradigma célkitűzéseinek beépítéséhez az iskolák dokumentumaiba (3), és hogyan se...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bandiné Liszt Amália
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41123
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Nemzeti alaptantervek kiadása után (1) milyen minta- és kerettantervek álltak a nyelvpedagógusok rendelkezésére a helyi tanterveik elkészítéséhez (2), a minta curriculumok mennyire járultak hozzá az új nyelvtanítási paradigma célkitűzéseinek beépítéséhez az iskolák dokumentumaiba (3), és hogyan segítette a tantervi választék a nyelvpedagógusok helyi tantervkészítő munkáját?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:79-92
ISSN:1215-5233