A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke)
A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a...
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2018
|
Kulcsszavak: | MKKR deszkriptorok |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/652 |
Hasonló tételek
-
A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés kontextusa és elméleti keretei interaktív előadás /
Szerző: Farkas Éva
Megjelent: (2018) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a pedagógiai munkában (1-10. olvasólecke)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2019) -
Tanulási eredmény alapú szemlélet megismerése és bevezetése az SZTE-n Tanulási Eredmény Alapú Képzésfejlesztő Műhely a Szegedi Tudományegyetemen : tréneri kézikönyv : [a tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés tréninghez] /
Szerző: Dina Miletta
Megjelent: (2017) -
Segédlet a tanulási eredmény alapú felsőoktatási képzésfejlesztéshez
Szerző: Bozsó Renáta, et al.
Megjelent: (2017) -
Tanulási eredmény alapú tanítás a minőségi tanulásért (1-10. videólecke)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2021)