A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke)
A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2018
|
Kulcsszavak: | MKKR deszkriptorok |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/652 |
Tartalmi kivonat: | A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a felsőoktatásban a tanulási eredmény alapú szemléletre, a kimeneti szabályozásra? : felsőoktatás-pedagógiai válaszok The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework. The relationship between learning outcomes-based curriculum and learning materials development. The concept and interpretation of learning outcomes. How to formulate learning outcomes? Benefits of application of learning outcomes approach in higher education |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 13 |