A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés fogalomrendszere, kialakítása, célja (1-5 olvasólecke)

A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Éva
Dokumentumtípus: Vegyes gyűjtemény
Megjelent: 2018
Kulcsszavak:MKKR
deszkriptorok
Tárgyszavak:
Online Access:http://eta.bibl.u-szeged.hu/652
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A Magyar Képesítési Keretrendszer célja, funkciója, működése. A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés/tantárgyfejlesztés és a tananyagfejlesztés kapcsolata/összefüggései. A tanulási eredmények fogalomrendszere és értelmezése. A tanulási eredmények kialakítása, megfogalmazása. Miért van szükség a felsőoktatásban a tanulási eredmény alapú szemléletre, a kimeneti szabályozásra? : felsőoktatás-pedagógiai válaszok
The purpose, function and operation of the Hungarian qualifications framework. The relationship between learning outcomes-based curriculum and learning materials development. The concept and interpretation of learning outcomes. How to formulate learning outcomes? Benefits of application of learning outcomes approach in higher education
Terjedelem/Fizikai jellemzők:13