Kommunikációs, kapcsolati és egyéni tényezők az egészségügyi szolgáltatások minőségében és kimeneteiben
Elmentve itt :
Szerző: | Kincsesné Vajda Beáta |
---|---|
További közreműködők: | Málovics Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2013-12-10
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.1995 |
mtmt: | 2902029 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/1995 |
Hasonló tételek
-
A kommunikációs és kapcsolati tényezők fontossága az egészségügyi szolgáltatások minőségében
Szerző: Lachmann-né Roza Mária
Megjelent: (2012) -
Szervezeti kreativitás - A szervezeti kreativitás és az azt befolyásoló tényezők a magyar vállalatok körében
Szerző: Derecskei Anita
Megjelent: (2015) -
Japán helye és szerepe a globalizálódó világban
Szerző: Nagyné Szatmáry Beáta
Megjelent: (2005) -
Az Európai Unió nemzetközi fejlesztési politikájának értékelése a kereskedelempolitikai eszközök adta /
Szerző: Udvari Beáta
Megjelent: (2012) -
Digitális pénzügyi szolgáltatások használata a lakosság körében – és ami mögötte van
Szerző: Szobonya Réka
Megjelent: (2021)