The Arthurian legends in teaching English as a foreign language to young learners
This thesis deals with the using of stories, tales and legends of the Anglo-Saxon period in EFL classrooms in primary education. The first chapter contains the description of the young learners’ characteristics, it summarises the main reasons for using storybooks; looks for the links between languag...
Elmentve itt :
Szerző: | Tolnai Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Kiss Ágnes (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
1999
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/77155 |
Hasonló tételek
-
Foreign language teaching for young learners
Szerző: Bartosiewicz Éva
Megjelent: (1998) -
Effective language teaching for young english learners
Szerző: Leirerné Katona Ágnes
Megjelent: (2001) -
Teaching english to young learners
Szerző: Gresóné Farkasinszki Katalin
Megjelent: (2005) -
Teaching english to young learners
Szerző: Onea Mária
Megjelent: (2004) -
Stories and tales for teaching english language to young learners
Szerző: Hodák Mária
Megjelent: (2004)