Teaching EFL with a story-based syllabus
This thesis examines the importance of using storybooks for young learners in the English lessons that have a good influence on children. Using storybooks in the English classroom is not an easy task for teachers, but I will prove that it is worth preparing for these lessons, because teachers can us...
Elmentve itt :
Szerző: | Dulai-Balogh Ildikó |
---|---|
További közreműködők: | Szöllősy Edina (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72717 |
Hasonló tételek
-
Vocabulary Acquisition Through Teaching a Story-song In the EFL Classroom
Szerző: Otigba Klára
Megjelent: (2003) -
Games for adults? The place and role of games in the language teaching syllabus for adults
Szerző: Kádár Blanka
Megjelent: (2007) -
Teaching Language Skills through a Content-Based Syllabus for Upper-Primary and Grammar-School Students
Szerző: Vraukó Krisztina
Megjelent: (1997) -
Changes in the syllabus and their realization in the classrooms
Szerző: Ótott Katalin
Megjelent: (1995) -
Teaching literature in the EFL classroom
Szerző: Szűcsné Martin Erika
Megjelent: (2007)