Teaching EFL with a story-based syllabus

This thesis examines the importance of using storybooks for young learners in the English lessons that have a good influence on children. Using storybooks in the English classroom is not an easy task for teachers, but I will prove that it is worth preparing for these lessons, because teachers can us...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dulai-Balogh Ildikó
További közreműködők: Szöllősy Edina (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2007
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72717
LEADER 01172nta a2200181 i 4500
001 dipl72717
005 20190410094146.0
008 190405s2007 hu om 0|| eng d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 2 |a Dulai-Balogh Ildikó 
245 1 0 |a Teaching EFL with a story-based syllabus  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ildikó Dulai-Balogh 
246 1 0 |a Angol mint idegennyelv tanítása mesekönyvek segítségével  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2007 
520 3 |a This thesis examines the importance of using storybooks for young learners in the English lessons that have a good influence on children. Using storybooks in the English classroom is not an easy task for teachers, but I will prove that it is worth preparing for these lessons, because teachers can use the interesting and exciting ways of stories to enrich pupils' learning experience. I will demonstrate how to design a story-based syllabus and how to organize these kinds of lessons carefully. 
650 4 |a Pedagógusképzés 
700 1 |a Szöllősy Edina  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72717/1/2007_dulai_balogh_ildiko.pdf  |z Dokumentum-elérés