Tanulási- és figyelemzavarral diagnosztizált tanulók figyelemteszt eredményeinek összehasonlítása
Elmentve itt :
Szerző: | Párizs Richárd Lajos |
---|---|
További közreműködők: | Bárányné Jámbori Szilvia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/125291 |
Hasonló tételek
-
A sakkjáték hatása a tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) tanulók tanulási teljesítményére
Szerző: Szerbin Bernadett
Megjelent: (2023) -
A tanulásban akadályozott és a többségi alsó osztályos tanulók motorikus teljesítményének összehasonlítása
Szerző: Budai Irén
Megjelent: (2023) -
A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata
Szerző: Korom Lilla
Megjelent: (2023) -
A roma és a nem roma tanulók iskolával szembeni attitűdjének összehasonlítása
Szerző: Bukovenszki Renáta
Megjelent: (2006) -
Általános iskolás tanulók önértékelésének, szorongásának jellemzői
Szerző: Barta Tímea
Megjelent: (2023)