Az oktatási rendszerből kikerülő autista gyerekek helyzete Csongrád megyében egy esettanulmány tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Erika |
---|---|
További közreműködők: | Fáyné Dombi Alice (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2009
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/120868 |
Hasonló tételek
-
Autista gyermekek integrált nevelésének feltételrendszere fejlesztőeszközök a hétköznapi pedagógiai gyakorlatban /
Szerző: Tugyi Vivien
Megjelent: (2019) -
Az autista gyermek oktatása-nevelése
Szerző: Ország Judit
Megjelent: (2007) -
Tanulási stratégiák vizsgálata, fejlesztése autista tanulóknál
Szerző: Deák Csenge
Megjelent: (2020) -
A Becsei „Bratstvo” Intézményben tanuló autista diákok kommunikációs fejlesztésének gyakorlata kilenc eset tükrében
Szerző: Pető Szabina
Megjelent: (2019) -
Egy autista gyermek jelenlegi és távlati fejlesztési lehetőségei
Szerző: Kátó Andrea
Megjelent: (1993)