Az informatikai oktatás elmélete és gyakorlati jelentősége a középiskolai oktatásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyari-Sáska Zsolt
További közreműködők: Janowszky Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2008
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/120479
LEADER 01008nta a2200229 i 4500
001 dipl120479
005 20211118132113.0
008 211118s2008 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Magyari-Sáska Zsolt 
245 1 3 |a Az informatikai oktatás elmélete és gyakorlati jelentősége a középiskolai oktatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Zsolt Magyari-Sáska 
246 1 0 |a The theory of information technology and its practical importance in secondary education  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2008 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Educational sciences 
650 4 |a Education, general (including training, pedagogy, didactics) 
650 4 |a Education: systems and institutions, teaching and learning 
650 4 |a ICT in education and learning 
700 1 |a Janowszky Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120479/1/2008_magyari_saska_zsolt.pdf  |z Dokumentum-elérés