Játékfejlesztés DirectXszel és PhysXszel
Elmentve itt :
Szerző: | Piroska András |
---|---|
További közreműködők: | Nagy Antal (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2012
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/119159 |
Hasonló tételek
-
2D-s platformer játékfejlesztés
Szerző: Papp Márton
Megjelent: (2023) -
Az Indie játékfejlesztés napjainkban
Szerző: Tóth Béla
Megjelent: (2019) -
3D TPS akciójáték implementálása Unityben
Szerző: Pataki Márk
Megjelent: (2018) -
Sztochasztikus gráfalgoritmusok alkalmazása League of Legends e-sport adatokon
Szerző: Nagy Viktor
Megjelent: (2018) -
Kirakós játék készítése Unity rendszerrel
Szerző: Ponyist Péter
Megjelent: (2018)