Idolok, perszónák vagy robotok? meggyőzési stratégiák vizsgálata a virtuális influencerek körében = Idols, personas or robots? : persuasive strategies of virtual influencers : [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Komár Zita
Markos-Kujbus Éva
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Influencer hatása - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84766
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:186
ISBN:978-963-306-960-8