Ellentrend? kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Iványi Tamás
Kelemen-Erdős Anikó
Szalkai Zsuzsanna
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing - felsőoktatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84756
LEADER 01242naa a2200253 i 4500
001 acta84756
005 20240513085921.0
008 240502s2023 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-306-960-8 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Iványi Tamás 
245 1 0 |a Ellentrend?   |h [elektronikus dokumentum] :  |b kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt] /  |c  Iványi Tamás 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 155 
490 0 |a Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Marketing - felsőoktatás - előadáskivonat 
700 0 2 |a Kelemen-Erdős Anikó  |e aut 
700 0 2 |a Szalkai Zsuzsanna  |e aut 
711 |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia  |c Szeged  |d 2023. augusztus 23-25. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84756/1/reziliens_marketing_2023_155.pdf  |z Dokumentum-elérés