Ellentrend? kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Iványi Tamás
Kelemen-Erdős Anikó
Szalkai Zsuzsanna
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing - felsőoktatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84756
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:155
ISBN:978-963-306-960-8