Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hartl Katalin
Kiss Brigitta
Varga Ákos
Kemény Ildikó
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - bútorvásárlás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84750
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:125
ISBN:978-963-306-960-8