Fenntarthatóság befolyásoló szerepe ruhavásárlási szokások kvalitatív és kvantitatív kutatása = The influencing role of sustainability is a qualitative and quantitative research of clothes buying habits [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Földi Kata
Balogh Bianka
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Ruhavásárlási szokások - előadáskivonat, Fenntartható divat - előadáskivonat, Fenntarthatóság - kutatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84742
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:89
ISBN:978-963-306-960-8