Online food shopping habits in Hungary
In recent years, the market segment of internet commerce has been developing intensively in Europe [6], although in Hungary, the growth rate had been lagging behind the European average for many years. A major part of the Hungarian population has only begun to show interest in the possibility of pur...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bódi Barbara Bognár Lajos Kasza Gyula Szakos Dávid |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
WESSLING Nemzetközi Kutató és Oktató Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Budapest
2016
|
Sorozat: | Élelmiszervizsgálati közlemények
62 No. 1 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás - Magyarország, Vásárlási szokás - online - Magyarország, Élelmiszerkereskedelem - elektronikus |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/79062 |
Hasonló tételek
-
Concumption habits of antioxidant-enriched foods
Szerző: Panyor Ágota
Megjelent: (2022) -
Regulation of nutrition labeling of foods in the European Union and Hungary; a historical review from the beginning to the present day
Szerző: Kuti Beatrix, et al.
Megjelent: (2021) -
Demográfiai tényezők hatása a fogyasztói élelmiszer-pazarlásra = Effect of demographic factors on consumer food waste
Szerző: Bódi Barbara, et al.
Megjelent: (2015) -
Insects as "new" foods
Szerző: Kemenczei Ágnes, et al.
Megjelent: (2016) -
Internetes élelmiszer-vásárlási szokások Magyarországon
Szerző: Bódi Barbara, et al.
Megjelent: (2016)