Fejlesztőkísérlet matematikaórán egy meggyőződés felülírására

Akciókutatásként egy fejlesztőkísérletet terveztem egy kilencedikes osztályban, amellyel az volt a cél, hogy megváltozzon az a sokakban élő téves meggyőződés, hogy minden matematikai feladatnak van, és csak egy megoldása van. A felmérések úgy épültek fel, hogy tükrözték az órákon megteremteni kívánt...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Márton
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága Szeged 2021
Sorozat:Új kutatások a neveléstudományokban 14
Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14
Kulcsszavak:Matematikai problémamegoldás, Kritikus gondolkodás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/78906

Hasonló tételek