Fejlesztőkísérlet matematikaórán egy meggyőződés felülírására
Akciókutatásként egy fejlesztőkísérletet terveztem egy kilencedikes osztályban, amellyel az volt a cél, hogy megváltozzon az a sokakban élő téves meggyőződés, hogy minden matematikai feladatnak van, és csak egy megoldása van. A felmérések úgy épültek fel, hogy tükrözték az órákon megteremteni kívánt...
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Márton |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága
Szeged
2021
|
Sorozat: | Új kutatások a neveléstudományokban
14 Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14 |
Kulcsszavak: | Matematikai problémamegoldás, Kritikus gondolkodás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78906 |
Hasonló tételek
-
A legbensőbb meggyőződés Szent-Györgyi Albert élete képekben /
Szerző: Bernáth Gábor
Megjelent: (2002) -
A legbensőbb meggyőződés Szent-Györgyi Albert élete képekben /
Szerző: Bernáth Gábor
Megjelent: (2002) -
Fizika a matematikaórán
Szerző: Lehr Anita
Megjelent: (2018) -
Társasjátékok a matematikaórán
Szerző: Örkényi Virág
Megjelent: (2022) -
Demokrácia a matematikaórán
Szerző: Klein Sándor, et al.
Megjelent: (1992)