huBERT alapú sziámi neurális háló architektúrák elemzése ügyfélszolgálati emailek klasszifikációjára
A digitális gazdaságban megnőtt az ügyfélszolgálatok szerepe és az ügyfelek nem-közvetlen kommunikációs csatornák (pl. email) esetén is gyors választ és hatékony megoldást várnak. Az ügyfélszolgálatoknak ezt úgy kell elérniük, hogy közben a szöveges (email, közösségi média stb.) üzenetek száma roham...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vándor Péter Csáki Csaba |
---|---|
Testületi szerző: | Magyar számítógépes nyelvészeti konferencia (19.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78429 |
Hasonló tételek
-
Introducing huBERT
Szerző: Nemeskey Dávid Márk
Megjelent: (2021) -
GPU Architektúrák
Szerző: Nagy Antal
Megjelent: (2011) -
Emailek Határ Győzőtől
Szerző: Kass János
Megjelent: (2007) -
Neurális háló használata banki döntéstámogatásban
Szerző: Hegedűs Sándor
Megjelent: (2018) -
Ügyfélszolgálati beszélgetések nyelvmodellezése rekurrens neurális hálózatokkal
Szerző: Tarján Balázs, et al.
Megjelent: (2019)