huBERT alapú sziámi neurális háló architektúrák elemzése ügyfélszolgálati emailek klasszifikációjára

A digitális gazdaságban megnőtt az ügyfélszolgálatok szerepe és az ügyfelek nem-közvetlen kommunikációs csatornák (pl. email) esetén is gyors választ és hatékony megoldást várnak. Az ügyfélszolgálatoknak ezt úgy kell elérniük, hogy közben a szöveges (email, közösségi média stb.) üzenetek száma roham...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Vándor Péter
Csáki Csaba
Testületi szerző: Magyar számítógépes nyelvészeti konferencia (19.)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2023
Sorozat:Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia 19
Kulcsszavak:Nyelvészet - számítógép alkalmazása
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/78429

Hasonló tételek