Előzetes vizsgálatok a tehéntej fogyasztási szokások körében különös tekintettel a csomagolásra

A tanulmányban a fogyasztói véleményeket vizsgálták, különös tekintettel a termelői nyers tej kedveltségére, és a tej csomagolására. A vizsgálat adatgyűjtését egy online kérdőív segítette, a begyűjtött adatok (n=270) IBM SPSS STATISTICS version 20 szoftver alkalmazásával került feldolgozásra. A vála...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Ruzsa Dzsenifer Mária
Bodnár Károly
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2022
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 17 No. 1-2
Kulcsszavak:Tehéntej, Tejfogyasztás, Csomagolás, Fogyasztói magatartás
Tárgyszavak:
doi:10.14232/jtgf.2022.1-2.41-47

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77890
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmányban a fogyasztói véleményeket vizsgálták, különös tekintettel a termelői nyers tej kedveltségére, és a tej csomagolására. A vizsgálat adatgyűjtését egy online kérdőív segítette, a begyűjtött adatok (n=270) IBM SPSS STATISTICS version 20 szoftver alkalmazásával került feldolgozásra. A válaszadók többsége a csomagolás praktikusságát veszi figyelembe leginkább, így annak kialakítása a termékválasztás fontos szempontja. Abstract: The study mostly examined consumer behaviour in particular preference of raw cow milk and with respect to milk packaging needs. The data collection of the study was assisted by an online questionnaire, and the collected data (n=270) were processed using IBM SPSS STATISTICS version 20 software. The majority of the respondents consider the practicality of the packaging as one of the most important aspect of product selection.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:41-47
ISSN:1788-7593